Hos Substans gør vi alt for, at deltagerne på vores uddannelser, udviklingsforløb og kongresser forsat både kan få fuldt lærings- og vidensudbytte og føle sig helt trygge selvom COVID-19 igen fylder i hverdagen. Se vores retningslinjer i forbindelse med COVID-19 her.
Alle i Substans – både vores konsulenter og de kursussteder vi samarbejder med – følger naturligvis de gældende retningslinjer og anbefalinger fra sundhedsmyndighederne, og tager alle de nødvendige forholdsregler for at undgå smittespredning. Alle konsulenter er vaccinerede og møder altid med helt friske teste inden kundebesøg.
Vi har de sidste par år haft mange gode erfaringer med at indtænke digitale muligheder, så når det er nødvendigt, kan vi også skabe gode rammer for læring digitalt.
Til alle vores fysiske arrangementer sørger vi for:
Åbne uddannelsesforløb/kurser/temadag:
Udviklingsforløb og hjemkøbte uddannelser:
Vi har det sidste halve år, gjort os mange gode erfaringer med at omlægge vores uddannelser og udviklingsforløb, så de tager højde for både sikkerhed og læring. Det betyder, at hvis det ikke er muligt at gennemføre aftalte processer som planlagt i større grupper med fysisk fremmøde, vil vi sammen med kunden forsøge at gentænke forløbet med andre læringsgreb. Det kan fx være: digitale seminarer (med løbende breakouts i grupper/elektronisk, chat/håndsoprækningsfunktioner, flere skærme mm.), læringsvideoer, webinarer og tilpassede konkret beskrevne opgaver, der kan laves uden konsulentstøtte undervejs. Vi kombinerer også gerne de digitale muligheder med fysiske besøg i mindre grupper.
Vi finder løsninger, der passer til de behov, ønsker og muligheder, der er ift. den konkrete aktivitet og den konkrete kommune. De digitale løsninger er ikke det samme som de fysiske processer, men de digitale løsninger kan noget andet og nogle gange kan de tilmed understøtte større fokusering og fremdrift i processerne end det fysiske møde kan, hvis de bruges klogt.
Ønsker kunden ikke at gennemføre eller omlægge til en anden løsning, har vi pt. suspenderet vores normale kontraktlige bestemmelser grundet COVID-19. Så det er undtagelsesvist også muligt at rykke forløb uden omkostninger, dog med et krav om at dagene afholdes i løbet af 2022.
Substans’ almindelige aflysningsbetingelser er:
Vi opdaterer hjemmesiden løbende i takt med, at situationen ændrer sig herunder myndighedernes krav og anbefalinger. Senest opdateret d 22/12 2022
Har du yderligere spørgsmål, kan du kontakte partner, Charlotte Nejmann Kjær på: charlotte@substans-konsulenthus.dk eller 25444770 eller partner, Karin Storr på karin@substans-konsulenthus.dk eller 26 16 93 80
Pas godt på hinanden og alle de borgere, der har særlig brug for hjælp.